Ryby

Ryby

Ryby

O tym, że ryby są bardzo zdrowe, wie każdy dorosły. Wiedza ta jednak mija się zupełnie z naszymi nawykami żywieniowymi. Wpływ na to ma zapewne cena ryb, które nie należą do najtańszych mięs. Warto jednak pamiętać o tym, by spożywać je przynajmniej raz w tygodniu. Trzeba też wiedzieć, że ryba rybie nierówna i najlepiej wybierać gatunki pochodzące z naturalnych środowisk.Dowiedz się więcej. Hodowle ryb często są niewłaściwie prowadzone, a to odbija się na ich jakości. Karmione są one sztucznymi paszami i antybiotykami, które przenikają do ich mięsa, a są to składniki nie zawsze zdrowe.

Ryby

Chociaż trzeba też zdawać sobie sprawę z tego, że nawet ryby żyjące w swoim naturalnym środowisku mogą być zanieczyszczone różnymi substancjami. Mięso ryb morskich często zanieczyszczone jest rtęcią. Z tego powodu nie należy przesadzać z ilością ryb w naszej diecie i spożywanie ich 1-2 razy w tygodniu w zupełności wystarczy. Nie należy też zapominać o rybach w diecie małych dzieci wyroby-kute.pl/29-ogrodzenia-kute.

Powinno się je podawać już niemowlakom, pamiętając o tym, że mogą powodować reakcje alergiczne. Dlatego też należy je wprowadzać do diety maluchów stopniowo – tak jak wprowadza się wszystkie nowe produkty. Trzeba też wiedzieć o tym, że tak malutkie dzieci nie powinny spożywać wszystkich gatunków ryb. Warto unikać tych drapieżnych gatunków, które najczęściej są zanieczyszczone rtęcią.

Artykuł napisany przez: